۳ پاسخ

عزیزم هرکسی یه حرفی میزنه من نظرخودمو میدم من الان ۷ساله از پماد زینک برای زیر بغلم استفاده میکنم خداروشکر خوب بوده

نزن کلا عزیزم زینک باعث توده و دمل و اینا میشه تو زیر بغل که خیلی سختم رفع میشه

اره
تو حالت عادیم نباید بزنی
الانم که اصلا

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان دِلا مامان دِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیستم بارداری