۵ پاسخ

بیمارستان چیزی ندادن؟

کارت امید همون بیمارستان باید میدادن فک کنم همونجا برای مادر صادر میشه گفته بودن یه جا خونده بودم

پانزده روزگی هم باید ببرید بهداشت برای قد و وزن

بهداشت برو چهل روزگی.. وزن و قد و اینارو چک کنه

من تا حالا ندیدم کسی بگه گرفتم

سوال های مرتبط