هه یه ذره پول میریزن اونم باید بری از جاهایی ک خودشون میگن چیزایی ک خودشون میکن بخری مسخرس واقعا
خود به خود از 15 اردیبهشت فعال میشه
الان من اسفند زایمان کردم نمیدن
منم دیروز رفتم بهداشت پرسیدم
گفت از ۱۵ واریز میشه کسایی که بچشون
به دنیا اومده
کارت امید ب کسایی که زایمان کردن میدن؟ ب همه میدن یا دهک 1 تا 3؟
15ام اردیبهشت ماه واریز میشه
به حساب خودت
۱۵ ام میریزن.کالابرگه باید بری خرید کنی برا بچه از فروشگاه و داروخونه
میگن از ۱۵ اردببهشت واریز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.