۱۴ پاسخ

مم دو تاش و دارم ، دلیجان خیلی سنگینه و یقره، کیدیلو هم روون تره هم سبک تر

ولی من پارسال خریدم ده تومن، اسم مدلشو نمیدونم عکسشو ببینم میگم

من کیدیلو دارم راضیم

من کیدیلو گرفتم هنوزاستفاده نکردم وقتی جمع میشه جای کمی میگیره،همه ی مشخصات اونی که دیدی داره ولی ۳۶۰نیست و کیفونداره وگرنه بقیه اش عین مدلی هست که دیدی،من ۱۲و خورده ای گرفتم اون موقع که من اینوگرفتم آذرپارسال اینی که شما دیدی رو میداد۱۷وخورده ای

من دلیجان گرفتم راضیم

من کیدیلو گرفتم خیلی راضیم
بلخره مسافرتی میرین میتونین تمام خریداتونو بذارید و راحت قدم بزنین و بگردین

دلیجان خوبه ولی وقتی جمعش میکنی کل صندوق ماشینو میگیره.من بیبی استار گرفتم راضیم

تا ۱۰۰ کیلو مگه میخوای باهاش بار بزنی
همون دلیجان بگیر

من کیدیلو گرفتم راضیم

عزیزم مدل های مبله خیلی جاگیرن اگه مشکلی با جا گیریش نداری و اهل سفر نیستی مبله بگیر.چون قیمتش خیلی بصرفه تره.

من دلیجان گرفم

خواهر یدونه معمولی بگیر بره پولت اضافه اس انقد میخوایی بدی کالسکه

من دلیجان خریدم

من دلیجان گرفتم سه ماهه خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱۸ ماهگی