سلام باقالی پلو تو هفته ۲۰ اشکالی نداره بخورم ؟؟؟

۹ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

اگه کم‌خونی دارید نخور ما کلا فامیل پدریمون حساسیت دارند باقالی منع مصرفش

باقالی واسه این میگن نخورید چون ممکنه نی نی بهش حساسیت داشته باشه شاید شما فاویسم نباشید ولی بدن نی نی بهش واکنش نشون بده

من از اول خوردم.باقالی خام میگن نخورید

من که باقالی خالی از اول بارداری میخورم

خب باقالی میگن خوب نیس

چرا باید اشکال داشته باشه؟

عه مام شام باقالى پلو داريم نگيد اشكال داره كه مننن نميتونم مورد علاقمه🥲🤣

بخور عزیزمم

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری