حساسیته احتمال زیاد و جنس تشکش از پشم شیشه نباشه و علائم دیگه حساسیت میتونه گریه زیاد و بی قراری و استفراغ جهشی و مدفوع خلطی و یا دفع سخت و بی قراری بعد از شیرخوردن باشه و با داروی دل درد هم اروم نشه...
پسر منم همینطوریه حتی بیشتر لپهاش من بردم دکتر گف خوب میشه و وقتی بوس میکنن بیشتر میشه تا چند وقت هستش بعد خوب میشه
عادی پسرمن بودخوب شد
اخی عزیزم ببرش دکتر شاید حساسیت باشه
بوسش میکنید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.