۲ پاسخ

من نیوزینک دادم. دکترگفت3ماه باید بدی

بخاطر چی داده دکتر فرخی برا دختر منم نوشته زینک سولفات اشتها رو زیاد میکنه من وقتی غذا نمیخوره میدم عر روز نمیدم

سوال های مرتبط

مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی