نه عزیزم اون موقع که بچه دل درد میگیره دلیلش اینه چون دستگاه گوارشش کامل نیست هضم براش سخته و نفخ بیشتری براش ایجاد میشه تو شکممون که بچه چیزی نمیخوره که لازم باشه هضمش کنه همه ویتامینا و مواد مغذی از طریق خون به صورت آماده بهش میرسه
بچه قولنج میکنه تو شکمت یک درد بدی داره ک نگو و نپرس ی جا خودشو گوله میکنه سفت من سر پسر اولم خونمون کاشی بود سرد سرد پا لخت راه میرفتم دو هفته درگیر بودم تا اینقدر شال بستم ب کمرم و جوراب پوشیدم خوب شد خودمم نمتونستم رفتم سونو گفت بچت چاییده
اوایل غذای نفاخ بخوری بچه دلدرد میگیره اما بهترین کار اینه بعد هر غذایی یه قاشق عرق نعنا بخوری دیگه اوکیه
زائو نباید سردی بخوره که شیرش قطع نشه،وگرنه ربطی به کولیک نداره
زیاد بهش فکر نکن استرسش بیشتر برای بچه بده.هر میلت بود بخور و زیاده روی نکن
اخه بچه تو شکم که مستقیم غذا پارد دهان و گوارشش نمیشه از طریق خون بند ناف تغذیه داره و قطعا داخل شکم دلدرد و اینا نمیگیره
ای جان دغدغه ات خیلی قشنگ و بامزه بود
سردی کلا خوب نیست
هم برای زن حامله
هم برای زنی که بچه شیر می ده
بچه تو شکم چیزی نمیخوره عزیزم از خون مادر تغذیه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.