۶ پاسخ

تقریبا هم سن هستیم البته من سه سال بزرگترم
چقدر خوشحال میشم وقتی مامانی همسن و سال خودم اینجا میبینم
نشخوار فکری زیاد داری بدتر از من
زیاد به مسائل فکر میکنی و دلسوزی
کم حرف و آروم
یکم غد و یه دنده

بالای چهل میخوری
حس میکنم‌خیلی به خونه زندنی و بچه داری اهمیت‌میدی همیشه تو کارات صدتو میزاری بهترینهارو ارائه بدی اما به خودت زیاد اهمیت‌نمیدی بیشترین تمرکزت رو خونه داری و بچه داری گزاشتی

مهربونی ،باهات میشه ساعت ها از هر دری حرف زد سن هم حدود ۳۵و۳۶

از من بزرگتر میزنی من چهل سالم .. یه غمی یا یه حسرت تو نگاهت

۴۰اینا میخوری، مهربون باحال ، کمی شلخته

عکس من

تصویر

سوال های مرتبط