۹ پاسخ

من ب عنوان ی ناخنکار وادمی ک 17 ساله ناخن میذارم
بنظرم باید ریمووو بشه
من اصلا برای هیچ مشتری ک باردار بود انجام نمیدادم

من ازهمون اول بارداری ناخن هامو ترمیم میکنم دکترم گفته مشکلی نداره انجام بده فقط هرموقع برای ترمیم میرم ماسک میزنم

من که ناخن کارم خودم هر سری ناخمو کاشته ترمیم میکنم

من فقط ۳ ماه اول نداشتم بعدش لمینت کردم و دکترمم چیزی نگفته اصلا❤️

من قبل بارداری ریمو کردم هرچی باشه شیمیایی هس بعدش دستگاه یو وی هس دیگه نرفتم

صددرصد خوب نیست هم مواد شیمیایی که روی ناخنت مدتی میمونه هم موقع ژلیش موادی که هست تنفس میکنی

حتی لاکم میگن نزنین چه برسه اینا

نه میگن ظرر داره منم نکردم میترسم

والا عزیزم من همین جواب آزمایشم مثبت شد دکترم گفت سریع برو ریموو کن ناخوناتو

سوال های مرتبط