درد واژن از چیه
۸‌ماهمه

۴ پاسخ

منم دوروزه دردواژن دارم انگار به واژنم از داخل فشار میاداحساس میکنم الاناس سر بچه بیاد بیرون

بخصوص ماهای اخر ک واقعا قابل تحمل نیستن🥺

بخاطر فشار بچه هست ک رحم مثانه و حتی واژن درد میگیری

نمیدونم فقط میدونم نابود میکنه ادمو 😶😶

سوال های مرتبط

مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی
مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان maman tiyana مامان maman tiyana روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان🌊 مامان ارسلان🌊 روزهای ابتدایی تولد
مامان بیمه امام حسینه مامان بیمه امام حسینه هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد