۵ پاسخ

الان من بگم دوغ بده بهش یسری میان میگن وای نه فلان میشه
ولی پسر من واسه تب ۴ روز بستری بود بیمارستان لب ب چیزی هم نمیزد
تب هم کنترل نمیشد
یبار پرستار اومد گفتم چیزی نمیخوره اصن گف مایعات بهش بده مخصوصا دوغ بدون گاز بچه ای ک دوغ بخوره نیاز به سرم نداره
البته بعد از اون دکتر خودش هم گف دوغ بده
ولی خدا خیرش بعده اون تبش کنترل شد

پسرودخترمنم گرفتن تب واسهال گاهی وقت‌ها استفراغ شربت مترونیدازول وپودر مدی لاکت دادم خوب شدن

دکتر گفته ویروسه پس چیزی نیس نترس
عفونت نداره
عفونت بده

تافردا دیدی داغه ببر
اگه بالای ۳۸شد تبش

پسرم ک تب میکرد دکترش میگف بیشتر از سه روز ینی عفونت داره احتمالا.......

سوال های مرتبط