۷ پاسخ

پیاده روی کن.هنگام پیاده روی پلاستیک بیار دور شکمت بعدش بردار.موقع انجام کارهات مثل ظرف شستن شکمت بده داخل.هر شب دراز نشست بزن.

من شکم دارم فکر میکنم ۷یا ۸ ماه حامله ام

منم شکم دارم خیلی بدم میاد ازش هیچی نمیشه پوشید

من تو یکماه ده کیلو کم کردم ولی شکمم زیاد جمع نشد تقریباً همونجوریه
البته سنو دادم گفت کیست تنبلی تخمدان داریی رحیمتم گفت ورم داره
هنوز نتونستم برم دکتر زنان چون دکتر خوب سراغ ندارم

منم شکمم مونده متنفرم ازش

چند بارم پرسید لاغر کن

منم شکم دارم ازبین نمیره اصلا

سوال های مرتبط