۵ پاسخ

منننن انگار بازم حامله م

چربیه دیگ

واسه منم بزرگ مونده
البته ک من اصلا نبستم حس خفگی بهم دس میداد واسه همین کوتاهی کردم و نبستم اصلا
الان راحت شبیه ۶ ماهه ها هستم

منننننننن

منننن یعنی همه چیم اوکیه فقط شکمم رو مخه

سوال های مرتبط