منم خسته بودم از اضافه وزن رفتم اسليو كردم خودمو راحت كردم انقدرررر راضيم برگردم عقب زودتر عمل ميكردم ..٣٣ كيلو كم كردم هيكلم انقدرررر قشنگ شده قشنگ مثل مانكن 😁
بیا باهم شروع کنیم
چند کیلویی مگه دختر
شما فقط قند مصنوعی رو حذف کن یا اگه عاشق شیرینی و نوشابه ای کمتر بخور
و بقول دوستمون از هر وعده ی غذایی شده در حد ۵لقمه و یا ۵ قاشق کمتر بخور
معده کم کم کوچیک میشه و اینجوری راحت تر به وزن دلخواه میرسین
منی که مثل شما بودم دیگه رفتم عمل اسلیو معده انجام دادم
ببین یچیزی بهت یاد میدم ک راحت ترینه
هیچ ضربه ای هم ب بدنت نمیزنی
من دوم خرداد تصمیم گرفتم ک غذامو کم کنم قبلا یه بشقاب برنج یا ماکارونی یا خورشت میخوردم الان کردمش نصف اون
یا قبلا یه نصف نون بربری رو میخوردم الان نصف اون مقدار رو میخورم هیچ وعده ای هم حذف نکردم فقط شام رو قبل ۹ میخورم بستنی و شیرینی جات رو تقریبا حذف کردم در حد هفته ای دوبار
غروبام هر روز ک بتونم پیاده روی میکنم در حد یک ساعت اونم اروم
توی یک ماه ۵ کیلو کم کردم بدون هیچ سختی و فشار
وای منم تا یادمه درگیر رژیم و چاقی بودم یعنی حسرت به دل موندم یچیزی بخورم اضافه نشه به وزنم.اگه بدنت کم نمیکنه ی رژیم شوک بگیر شاید نتیجه بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.