پودر آماده اش بگیر درست کن راحت
روغن حیوانی میریزی یک قاشق پر دوتا قاشق ارد تفت میدی اگه نمک دوست داری میزنی یکم سرخ شد یه لیوان اب اضافه کن در قابلمه رو بزار دم بکشه وقتی روغن انداخت امادست من که عاشق این مدل کاچی ام و کاچی شیرین دوس ندارم
اینی میگم معمولا کرمان درست میکنن
گازبون با بابونه دم بده
ارد گندم و برنج و سهن یکم تفت بده بعد روغن گوسفندبریز
مغز پسته و گردو و بادوم هم خرد کن
سیاه دونه هم بریز
همه رو قاطی کن بذار یکم قل بخوره
البته اندازه هاشون هرچقد خودت دوس داری
بار اول کم درست کن
البته ما یسری ادویه دیگه هم میریزیم برا شما ساده گفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.