۳ پاسخ

وااای ننه
منم میخواااام از این نی نی ها
موهاش🤤

اخ موهاشو🥺😻

بهش میگن آکنه نوزادی. تا ۴۰-۵۰ روزگی عادیه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان arina❤ania مامان arina❤ania ۱۲ ماهگی
مامان ارغوان💜 مامان ارغوان💜 ۱ ماهگی
مامان 😍😍معجزه خدا مامان 😍😍معجزه خدا ۶ ماهگی