من بارداری اولمه زایمان طبیعی دردش زیاده خیلی میترسم

۱۶ پاسخ

ب بعدش فکر کن ک بدون هیچ دردی میتونی ب خودت و نینی برسی و هیچ رد و بخیه اس رو شیکمت نیست

بیمارستان خوب. ماما همراه. پمپ درد. نزدیک زایمان فقط آناناس. طبیعی خیلی خوبه

وااایی چقد اطلاعات خوبی به دست اوردم
😍😂❤️❤️

مگر بیحسی بزنن برات وگرنه وحشتناکه

خیلی خوبه طبیعی اولش شاید درد داشته باشی ولی بعدش راحت راحتی درد اولشم مثل پریودیه من زایمان دومم طبیعی میارم

بستگی به تحملت داره اون موقع که دهانه رحم کامل باز میشه دردش خیلی شدید میشه ولی به محض دنیا اومدن بچه خیلی سبک میشی و همه دردات میره مثل وقتی تحت فشاری میری دستشویی و راحت میشی دقیقا حسش اینجوریه کلاسهای آمادگی زایمان برو و نزدیک زایمان فعالیت زیاد داشته باش هر چی بخوابی دردش بیشتره اون موقع که دهانه رحم داره باز میشه اسکات بزن و راه برو دردش کمتر میشه و راحت تر و سریع تر زایمان میکنی

بنظرم اولین بخشش اینه که از نظر روحی و روانی بتونی با قضیه کنار بیای
من خودم به هیچ وجه نمیتونم زایمان طبیعی هضم کنم خب معلومه وحشتناک میشه برام

و منی که ۱۵ سال پیش عمل آپاندیس کردم و وحشت دارم از عمل باز، وقتی دکترم گفت لگنت خوب نیست ممکنه درد طبیعی بکشی و بعد بری سزارین! اونقدددر گریه کردم و نذر و نیاز کردم که بتونم طبیعی زایمان کنم😂 با اینکه بچه اولم بود
آخرشم خداروشکر مامای خصوصی خوب گرفتم و ورزش ها رو انجام دادم و زایمان طبیعیم عالی گذشت خداروشکر

دردش زیاده خیلیا من خودم تا ۸سانت بدون بیحسی بودم اون لحظه ک دردم میگرفت فقط میگفتم غلط کردم ولی بعدش بیحسی زدم هیچی نفهمیدم حالا دومیمو موندم چکار کنم چون وضغیت مالیمون افتضاح شده بیمارستان دولتی هم ک اپیدورال نمیکنن موندم چکارکنم ن راه پس دارم ن راه پیش

یعنی قشنگ حضرت عزرائیل رو میبینی که داره برات دست تکون میده ولی خب بعدش راحتی و عوارض خیلی کمی رو درگیر هستی و صدتا مزیت داره

منم زایمان اولم طبیعی بود نمیگم درد نداشتم که دروغه ولی با بی حسی اپیدورال خیلی دردت کم میشه و زایمانت راحت تر

من‌ معاینه میرفتم قبل بارداری بعدش بدنم لمس میشد واسه همینه از طبیعی انقدر میترسم 😭

درد که صدصد زیاده باید زهنتو برا درد آماده کنی که شک وارد نشه بهت فقط خودت همکاری کنی زود راحت میشی

من آنقدر میترسیدم از زایمان طبیعی که یه شب رفتم زیر سرم

من خودم طبیعی بودم و بازم انتخابم طبیعی هست ولی در یک جمله بخوام برات توصیف کنم این که یه دور کامل میری اون دنیا و برمیگردی

از الان به خودت استرس نده چون هنوز مشخص نیست آخرش چی بشه سزارین بشی یا نشی ولی خب با اینحال حق داری منم کمی استرس زایمان طبیعی رو دارممم

سوال های مرتبط