۵ پاسخ

همه می‌ترسیم من اون روز با خودم گفتم کره زمین ۹ میلیارد جمعیت داره میلیاردها هم قبل ما اومدن رفتن همه ی میلیارد ها آدم رو خانما زاییدن حالا به هر روشی پس وقتی میلیارد ها زن زاییدن منم یکی از اونا منم میتونم دیگه بلخره یه جوری در میاد بیرون دیگه

هر دو زایمان درد داره گلی
یکی قبل
یکی بعد
هر کدومو دوست داری تحمل داری بکش بسته به میل خودت😁

هر زایمانی درد داره
حالا چ قبلش
چ بعدش
من سزارین شدم خیلی راضی‌ بودم از زایمانم
بستگی ب بدنت دارع

بستگی ب بدن خودتون داره و آمادگی روحیتون

اصلانترس خیلی راحته،من سزارین بودم انقدراحت بودکه ده تابچه دیگم میخوام 😅

سوال های مرتبط

مامان ماهلین... ایهان مامان ماهلین... ایهان ۷ ماهگی
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری