کسی سنو انومالی دوبار انجام داده؟

۱ پاسخ

بله من هم ۱۸ هفتگی برام نوشت هم ۲۴یا ۲۶ هفتگی برام نوشت تو ۷ ماه گفت برای تغذیه خون رسانی جفت و انومالی کامل و و چسبندگی رحم یه سنو کامل تو هفت ماه نوشت برام که ۵ ملیون هزینش بود

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وششم بارداری