۲ پاسخ

قند ناشتا نباید بیش تر از ۹۰ باشه
شاید دیابت داری
حتما به دکترت بگو
اگر دیابت داشته باشی باید خیلی مرهیزات رو انجام بدی

چند روز مصرف قند رو رعایت کن و دوباره چک کن
ولی با یه دفعه کیک خوردن نباید اینقد بالا بره شاید مشکوک به دیابت باشی شایدم خطا دستگاه باشه

سوال های مرتبط

مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 ۱۰ ماهگی