۹ پاسخ

سلام ۳۷.۳
هسش
در شرف تب پاراکید بدید ۲ برابر وزن هر ۴ یا ۶ ساعت

بچه زیر دوماه نباید تب کنه

بچه ۱۳ روزشه چه تبی گرمشه حتما

ندارع

نه نداره میشه37.3 بالای 37.5-38 تب محسوب میشه دارو میخاد

نه نداره

نیم درجه اضافه کنی میشه ۳۷.۳ تب نداره

اره عزیزم

چرا پنج تا باید اضافه بشه؟

سوال های مرتبط