سلام مامانا صبحونه چی دادین به بچه ها

۱۶ پاسخ

اوتمیل دوس داره درست کردم براش خورد خوابید😬

امروز برعکس روزای دگ فقط شیر خورد

شیره ارده زدیم

تخم مرغ بلدرچین

تخم مرغ آبپز فقط صبحانه همینو دوس داره

هنوز خوابن دوتاهم

دختر من هنوز بیدار نشده🫠😂

شیر و یکم نون

هنوزخابه

تخم بلدرچین با گوجه

تخم مرغ آب‌پز

من امروز شیر دادم بهش ... جز شیر و تخم مرغ چیز دیگ ای ب عنوان صبحونه نمیخوره

سلام مهدیه. من زهرام
من نشاسته خودمون رو درست کردم. شکر و کمی و نشاسته رو
بادوم رو اول بااب گذاشتم جوشید رنگ اب تغییر کرد برداشتم و باهمین صافیا زنده کزدم
باهمون اب گذاشتم ابش یکم سردبشه توش نشاسته ریختم، پختم بااون قاطی کردم دادم

مقدار آب یه لیوان فرانسه کمتر
یه قاشق نشاسته
کمتراز یه قاشق شکر
چون بچم اگ رنگش مشکی باشه بهترمیخوره،بجای اون یکم شکر شیره خرماریختم

نون پنیر با نصف استکان شیر گرم

اصلا صبحونه نمیخوره☹️

تخم مرغ و پنیرخامه

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولوم مامان دلوین کوچولوم ۱ سالگی
مامان محمد طاها❤️❤️ مامان محمد طاها❤️❤️ ۲ سالگی