شما نوشابه دادین به بچه ها

۳۷ پاسخ

آره زیاد خورده

من دیروز ته لیموناد که چندین بار بازش کرده بودیم و گازش در رفته بود رو دادم بهش چند قاشقی خورد

اره خورده
چون میبینه دگ ول نمیکنه

معلومه نه

آره شوهرم زیاد میده بهش 😐هر چی میگم نده گوش نمیده پسرمم عاشق نوشابس

نههههه من دوتا بچه دارم بزرگه ۵ سالشه اصلا نمیدونه نوشابه چیه

یه قطره ته لیوان دست برنمیداره اگه ببینه
ولی دخترم شش سالشه از کوچیکی تا هنوز لب نمیزنه می‌گفتیم ببین رنگش سیاه هست دندون خراب میکنه سیاه میشه دیگه هیچوقت نخورد میگفتم دوغ بخور تا سفید کنه😁

نه نمیدم هر کسم بده نمیزارم و باهاش برخورد میکنم بد عادت میشه بچه

وقتی میریم مهمونی میخواد که با آب قاطی میکنیم

۱ سال و نیم؟ 😱
دخترم ۵ سال و نیمشه هنوز نوشابه نخورده.

اره عاشق نوشابه و دوغ ایناست ولی توی ۱ماه یه بار یا دوبار خیلی کم بهش میدم ولی دوغ حداقل نصف لیوان میخوره

ما میخوریم دخترم میگه میخوام منم یه لیوان آب چند تا قطره نوشابه میریزم‌ رنگش یکم عوض میشه میخوره

ن اصلا تا حالا آبمیوه بیرونی هم ندادم بهش

در حد یکی دو قطره
بهونه میگیره بعد ک میبینه گاز داره بدش میاد

نه اصلا
باباش حتی نمیزاره من بخورم😂

اره من شاید۵.۶ بار در حد اینکه دهنشو خیس کنه

با آب قاطی کردم دو سه باری تو مهمونی مجبور شدم بدم چون گریه میکرد

ن حتی در حد تستم نده خوشش بیاد ول کن نیس

اره

ن جاش شیره خرما با اب قاطی میکنم میدم

نه عزیزم

نداده بودم تا عموی بزرگوارش توی عروسی بهس داده بود از اون روز رو باباش باز کرده شد هروقت داشته باشیم ی قلپ میده بش

من میبینه تو مهمونی بهونشو میگیره اب میریزم تو لیوان چند قطره نوشابه میریزم روش که گول بخوره یه عالمم ذوق میکنه🤣

نه ما خودمونم نمیخوریم

یکی دوبار درحد مزه کردن

یکی دوبار ته لیوان یکم دادم

بابام میده بهش

من در حد یه قاشق مرباخوری دادم فقط که مزش بدونه وگرنه اصلا ندادم

ن اصلا ندادم شما هم نده لطفاً

یه بار دادم چون خیلی گیر داده بود منم همون‌جوری با گاز دادم یه قلپ خورد و تموم دیگه هیچ وقت حتی اگه ببینه هم نمی‌خواد 😂

والا ما خودمون هم نوشابه نمیخوربم اصلا

آره وقتی میبینه میخوره

نه...

ن اصلا

ن

نه تا دو سال ممنوع

نه

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی