۸ پاسخ

ر ی دم توی مذاکره
نصف عمرمون با مذاکره اینا به سر شد

مذاکره که بی فایدست،بازم چندماه میخان گفت گو کنن یهو دوباره جنگ شروع بشه....
کاش امکانات مهاجرت محیا بود کاش مادرم کمک نیاز نداشت از ایران میرفتم

مگه سلسله پرچمیان نگفتن مذاکره ممنوع با قا تلین ره برر سوم می‌خوان برن مذاکره

دیگه خسته ترینیم کاش این بازیو هردو تمومش کنن بسه دیگه

وای وای از مذاکره که همه عمرمون الاف مذاکراتی شد که آخرش هم شد جنگ
قبل جنگ هم مذاکره بوده چهل روز جنگ اینهمه آدم شهید شد دوباره مذاکره😭😭😭😭
یعنی آدم بشینه سه روز هم پشت هم گریه کنه غم این اوضاع کم نمیشه🥲

فرداس

نه فردا

قرار بوده امروز برن
فردا اصلشه

سوال های مرتبط