۳ پاسخ

سایپا هم اینجوریه.....سه ساله ما رو اثیر خودش کرده واقعا آدم از زندگی تو چنین کشوری ناامیده به هر طرف نگاه میکنی فقط درد و رنج و اشتباه و اذیت🤦

😂😂😂😂

اینستا هم باز شدع

سوال های مرتبط