۵ پاسخ

۳تا قاشق غذاخوری با ۷۵تا اب

3 قاشق چای خوری سر پر میریزم یکم دیدم رقیق میشه باز اضافه میکنم

۵قاشق پسر من زیاد میخوره.

من قبلا میدادم بهش
هردفعه ۲تا پیمونه شیرخشک ولی اصلا دوست نداشت اگه بچه شمادوست داره طعمش رو ومیخوره ۳ پیمونه شیرخشک بریز

دو قاشق غذا خوری و رقیق دوس داره چسبناک بشه خوشش نمیاد

سوال های مرتبط

مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی
مامان Delvin👧🏻 مامان Delvin👧🏻 ۹ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱۶ ماهگی