من چیزای شیرین اینا میخورم ضعف میکنم وسست میشم
الان قندم بالای یا پایین؟

۵ پاسخ

بالاس

بالاس منم دیابت بارداری دارم همینطوری میشم

قندت بالاس.

بزار ۲۴ هفته برات آزمایش تحمل گلوکز می نویسن آزمایش بده

فک کنم بالاس. ازمایش بدع

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد