گفت حتی شیاف هم استفاده نکن
بچه من قلبش تشکیل نشده دکتر گفته بود اگر تشکیل نشه احتمال سقط داره هیچ کاری ازم برنمیاد
منم تو هفته شما داشتم البته لکه بینی بود
امکان رفتم به دکتر نداشتم
هر ۱۲ ساعت یک شیاف ۴۰۰ گذاشتم
یک امپول پروژسترون ۵۰ زدم
یک هفته استراحت مطلق
بدش رفتم دکتر گفت بچع داره جا باز میکنه
بیمارستان برو سریع
نگران نباش عزیزم اکثر دارن خونریزی ولی باید حتما یا با پزشکت مشورت کنی هر چ سریع تر یا زایشگاه ک همون پزشکت بگی بهتره
استراحت کن شاید شیاف بهت بده
نگران نباش
برو بیمارستان سریع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.