افتادم ب خونریزی چیکار کنم چقدر حال احساسیم بده

۶ پاسخ

گفت حتی شیاف هم استفاده نکن

بچه من قلبش تشکیل نشده دکتر گفته بود اگر تشکیل نشه احتمال سقط داره هیچ کاری ازم برنمیاد

منم تو هفته شما داشتم البته لکه بینی بود
امکان رفتم به دکتر نداشتم
هر ۱۲ ساعت یک شیاف ۴۰۰ گذاشتم
یک امپول پروژسترون ۵۰ زدم
یک هفته استراحت‌ مطلق
بدش رفتم دکتر گفت بچع داره جا باز میکنه

بیمارستان برو سریع

نگران نباش عزیزم اکثر دارن خونریزی ولی باید حتما یا با پزشکت مشورت کنی هر چ سریع تر یا زایشگاه ک همون پزشکت بگی بهتره
استراحت کن شاید شیاف بهت بده
نگران نباش

برو بیمارستان سریع

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان جوجه 🥺❤️ مامان جوجه 🥺❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته پانزدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری