مامانا تورو خدا افتادم ب خارش چیکار کنم میترسم

۵ پاسخ

منم‌مثل شما اوایل بارداری‌کلا خارش داشتم قرص واژن. بهم‌داد خوب‌شدم

ترشح داری‌و.خارش برو‌دکتر ک‌خودش نشانه خوب‌واسه جنین نیست

عزیزم برو پیش دکترت شاید عفونت باشه هفته ات پایین هست ...اگ زیاد باشه بهت دارو یا پماد میده نترس

پماد کالامین بخر مخصوص خارش بارداریه

ماست بخور شاید گرمی خوردی خارش داری

سوال های مرتبط