۶ پاسخ

فاطی چیکار میکنی زاییدی؟؟؟

چی هست این؟

والا نمیدونم من اینجا زنگ زدم بیمارستان خصوصی گفت ۱۰ تا ۱۲ تومن ولی ارزشش رو داره به نظرم

میگن هیچ فرقی ندارع و درد رو میکشی درسته.؟

خیلی خوبه واقعا می ارزه که بزنی

من ۱ونیم دادم بیمارستانی ک بودم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد