بچه ها اسم بنیتا و بنیامین قشنگه؟؟
قدیمی نیست ؟؟

۶ پاسخ

قشنگه 😍

بنظرم خیلی اسم قشنگیه 😍

خیلی قشنگه

تا چند سال دیگ همین اسمای قدیمی دوباره مد میشه اسم های جدید هم از مد میفته کلا زیاد ب مد توجه نکن اسمی بذار ک باب دلت باشه

من الان اسم بچمو هلن گذاشتم قدیمی هست ولی قشنگه
ببین چی دوس داری

قديمي هست
ولي قشنگه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان بنیامین ودخمل🩷 مامان بنیامین ودخمل🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد