کیان
کیان قشنگه و خیلی زیاد
کیان
کیان خیلی قشنگه
اسم بنیامین ک میاد یادم میاد به نتانیاهو 😑
کیان
بین این دوتا ک گفتی کیان
کیان.
کیان قشنگتره ولی خییلیی زیادشده
بنیامین
کیان 🤍
کیان قشنگه ولی منم بنیامین دوس دارم
کیان..
کیان خیلی قشنگ
کیان قطعا قشنگتره
کیان خیلی قشنگ تره
بنیامین
بنیامین کیان خیلی زیاد شده
کیان.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.