به نظرتون اسم آرمان برای پسرم قشنگه؟؟

۶ پاسخ

آرمان قشنگه من پسر اولم آریاس موندم دومی رو چی بذارم بردیا یا رامان یا رایان یا ردامان ؟؟

آره خوبه
من پسر اولم آرسام هست اینو میخام بزارم شاهان پرهام یا مهرسام
یکی از اینا

عه اسم پسره منه که🥹
از اون اسمایی هست ک هیچوقت قدیمی نمیشه

قدیمیه بزار دایان حاکان هامی

اره قشنگه

ارع قشنگه

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مسیحا 💙 مامان محمد مسیحا 💙 ۱۰ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۵ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ونهم بارداری