مامانا به نظرتون اسم مسیحا قشنگه برای پسرم؟

۶ پاسخ

سلام ارا خیلی قشنگه منم اسم پسرمو گذاشتم مسیحا

منم خیلی دوست دارم ولی هنوز پسر دار نشدم

اسم پسر منم مسیحا است هرکی میشنوه میگه چه اسم قشنگی

آره خیلی قشنگه

اره خیلییی من اسم پسر عموم بود وگرنه میذاشتم مسیحا

اره.

سوال های مرتبط

مامان تودلی 👶🏻 مامان تودلی 👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۵ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امید❤️ مامان امید❤️ هفته سی‌ام بارداری