۱۵ پاسخ

هنوز به ماه ۹ نرسیدی دیر گذشتن رو بفهمی
من سر پسرم هرروز گریه میکردم از کلافگی

ماهم میگیم کاش ۲۵بودیم الان😂😂😂
هیچکس از هفته ای ک داره راضی نیست

اره منم حس میکنم ماه ۶ خیلی داره دیر میگذره

آرههه منم خیلی دلم میخواد زودتر برسم به ۳۰ هفته

دست بالا دست زیاده کاش من ۲۵ هفته بودم😐🤣

وای اره خیلی طولانی شدههه

۳۵ هم بدتر میشه روزا کش میاد بخدا آدم از درد و سنگینی کلافه میشه همه جای آدم درد میگیره خیلی بده

واقنااا اوف

فکر کردم فقط منم که حس میکنم داره کش میاد😑
از هفته ۱۸ تا ۲۲ خیلی زود گذشت، اصلا متوجه نشدم
الان خیلی داره طول میکشههه

ای داد بیداد خواهر اگر اینجوره کاش منم هفته ۳۸بودم😁

وای منم موافقم خ دیر میگزره ... کاش الان ۳۵ هفته بودم

کاش من ۳۹ بودم🤣🤣🤣

واسه منم ماه شش اصلا تموم نمیشه ایشالا فردا میرم تو هفت ماه😬

نگران نباش میگذره همه اینا

کاش من الان ۲۵ هفته بودم😂

سوال های مرتبط

مامان 🩵سورنا🩵 مامان 🩵سورنا🩵 ۲ ماهگی
مامان کِــژوان❤👼🏻 مامان کِــژوان❤👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان افرا مامان افرا هفته سی‌وهشتم بارداری