هنوز به ماه ۹ نرسیدی دیر گذشتن رو بفهمی
من سر پسرم هرروز گریه میکردم از کلافگی
ماهم میگیم کاش ۲۵بودیم الان😂😂😂
هیچکس از هفته ای ک داره راضی نیست
اره منم حس میکنم ماه ۶ خیلی داره دیر میگذره
آرههه منم خیلی دلم میخواد زودتر برسم به ۳۰ هفته
دست بالا دست زیاده کاش من ۲۵ هفته بودم😐🤣
وای اره خیلی طولانی شدههه
۳۵ هم بدتر میشه روزا کش میاد بخدا آدم از درد و سنگینی کلافه میشه همه جای آدم درد میگیره خیلی بده
واقنااا اوف
فکر کردم فقط منم که حس میکنم داره کش میاد😑
از هفته ۱۸ تا ۲۲ خیلی زود گذشت، اصلا متوجه نشدم
الان خیلی داره طول میکشههه
ای داد بیداد خواهر اگر اینجوره کاش منم هفته ۳۸بودم😁
وای منم موافقم خ دیر میگزره ... کاش الان ۳۵ هفته بودم
کاش من ۳۹ بودم🤣🤣🤣
واسه منم ماه شش اصلا تموم نمیشه ایشالا فردا میرم تو هفت ماه😬
نگران نباش میگذره همه اینا
کاش من الان ۲۵ هفته بودم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.