۴ پاسخ

خیلی کمه که
بعد از اینکه سی تا بهش دادی اروق بگیر یکم استراحت بده دوباره بهش بده

عزیزم جونیور تلخه یکم نوک شیشه شیر شیرین کن شاید خورد البته بعضی بچه ها برای خوردن شیر مقاومت میکنن

کمه باید بیشترش کنه،اروغشو بگیر نیم ساعت بعد دوباره بهش بده

تو چند دقیقه ؟

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی