۱۷ پاسخ

کاش منم لاغر میشدم
والا خواهر هر چی غذا میاد جلوت باید بخوری تا چاق بشی من اونقدر با ولع غذا میخورم اندازه گاو شدم 😁

وااای منم داغونمممم،تازه دخترم آلرژی هم داری هیچیییی نمیخورم🤕🤕🤕

کاش من یکم لاغربودم
منم شیرمیدم ولی لاغرنشدم .دنبال اینم ک برم‌پیاده روی و رژیم بگیرم خیلی افتضاح چاق شدم

منم شدم ۴۵🥲

من از چند نفر شنیدم ک شیردهی ک تموم شد چاق شدن

شیر خشک بخور،یا پدیاشور بخر باش فرنی درست کن بخور

خوشبحالت خواهر راحت هرچی دلت میخواد بخوری وچاق نشی. قرص مولتی ویتامین بخور من چند وقت پیش اوردم بخورم برا ریزش موهام دیگه اشتهامو خیلی باز کرد ادامه ندادم

من زینک پلاس و قرص مخمر باهم میخورم اشتهام باز شده
البته من ۵۳کیلوام

البته ک من شیر خشک میدم

من قرص فت لند خوردم گیاهیه
ولی نمیدونم تو شیردهی ضرره یا نه
پونزده کیلو وزن تو یه ماه میده

یه عصاره گز علفی هست
من خوانسار دیدم داره خیلی خاصیت داره از طرفی اشتها رو باز میکنه
بچه تر که بودم واسه من جواب داد

مولتی ویتامین بخور اشتها باز میشه من از این مدل خریدم خیلی خوبه در روز یدونه میخورم اشتهام خیلی خوب شده وزنم اضافه کردم

تصویر

وای منم 45کیلوم 😑

منمممم😫😫😫

بعد خر وعده غذایی یه چیز شیرین بخور مول خرما و گردو، انجیر، کشمش مویز، توت ، عالیه🙏🏻❤️

غذا باید بخوری فقط

من 42 ام☹️☹️☹️☹️

سوال های مرتبط