۳ پاسخ

گوشت گرم تو شیشه
آبگوشت بدون ادویه و رب و حبوبات فقط یکم زیره و روغن زرد و زردچوبه داشته باشه
برنج با زیره و خرما

چلو گوشت البته با ادویه کم بخور برنج میخوری زیره سیاه بزن برای اینکه سردیشو بگیره.شبرتزیاد شه آب کله پاچه مخصوصا آب شیردان عالیه .سوپ خیلی خوبه مخصوصا هویج توش زیاد بریز شبرتو زیاد میکنه آب میوه طبیعی .کاچی .کباب

کاچی روغن گوسفندی. گوشت

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد