۵ پاسخ

من سر بچه ی اولم به چندروز لکه بینی داشتم یه دفعه حتی مثل پریود رفتم دکتر گفتن استراحت کن
منم چند وقت استراحت کردم
استراحت کن انشاالله با سلامتی بچتو بغل می‌کنی

من

من لکه بینی داشتم سر بچه اولم شیاف گذاشتم استراحت کردم پایان ۳ماه هم اک بینی قطع شد بچمم صحیح و سالم الان ده سالشه

من داشتم متاسفانه سقط کردم انشالله که مشکلی پیش نیاد برات🥲

لکه بینی داری؟هماتوم؟

سوال های مرتبط

مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته سی‌ام بارداری