من سر بچه ی اولم به چندروز لکه بینی داشتم یه دفعه حتی مثل پریود رفتم دکتر گفتن استراحت کن
منم چند وقت استراحت کردم
استراحت کن انشاالله با سلامتی بچتو بغل میکنی
من
من لکه بینی داشتم سر بچه اولم شیاف گذاشتم استراحت کردم پایان ۳ماه هم اک بینی قطع شد بچمم صحیح و سالم الان ده سالشه
من داشتم متاسفانه سقط کردم انشالله که مشکلی پیش نیاد برات🥲
لکه بینی داری؟هماتوم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.