کیا تو هفته من تهوعشون برگشته؟

۴ پاسخ

من تهوع فقط صب
ولی باز حساسیت به بو برگشته لعنتی

من اول نداشتم الان تک و توک صبحا میارم بالا و ب بو حساستر شدم

واسه من نرفته که برگرده از همون اول هستش لعنتی 🥴🤣

خوب میشی قرص فاموتیدین بخور

سوال های مرتبط

مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد