۶ پاسخ

عزیزم بعضی ها تو کارگاه میزنن شما تو میله استیل زدین

من تا ۱۱ دوازده نخابم نمتونم پاشم ازجام🤦‍♀️
عالی شده این رو ب دیوار میزنن؟

وای خوشبحال هر کی می تونه بخوابه، من اصلا خواب ندارم هر روز راس شش بیدار میشم

چون که شبا دیر میخوابیم بانو
منم هیچوقت از خواب سیر نمیشم

خداقوت زیبا
عالیهههه
من ناهار بار گذاشتم (البته روزایی که همسرم خونس صبحانه مفصله ناهار ساعت ۶میخوریم)
پسرم با مادرشوهر رفته پارک
همسرمم خوابه😅

عکس دیگه

تصویر

سوال های مرتبط