۷ پاسخ

ترجیحا پمپ درد نگیر چون میایی خونه بدنت عادت کرده دیگه با قرص و شیاف دردت نمی افته ، سعی کن درداتو با همون شیاف و قرصات هندل کنی

من چون کمکی نداشتم از شب اول پاشدم و کارای خودمو بچه رو انجام دادم...با درد زیااااد اما خب بخاطر همینم خیلی زود سرحال و سرپا شدم

حرف نزن ، سرت و تکون نده ، ببین همه میگن نسکافه ببر و بخور ولی نخور . با خودت ژله ببر تا دستشویی نکردی فقط اب گرم و ژله بخور
بعد شروع کن به خوردن اب قلم و سوپ

اصلا نگران نباش عزیزم هیچی نمیفهمی تو نیم ساعت تموم میشه بعد عمل زیاد حرف نزن سرت رو خیلی تکون نده سردرد نشی تا میتونی مایعات مخصوصا نسکافه بخور بعد عمل ممکنه پاهات سردشون بشه حتما جوراب کلفت داشته باش

من برای اینک ب بچه شیر بدم ب پهلو میشدم از همون شب اول دیگ تونستم ب پهلو بخوابم ولی خیلیا میگن تا ده شب نتونستن

عزیزممم نینی منم یکشنبه بدنیا میادد🥹

عزیزم وقتی احازه راه رفتن دادن تا جایی ک میتونی راه برو هرچقدرم ک درد داشتی بازم راه برو زودتر خوب میشی

سوال های مرتبط