خانما کسی برای کولیک بچش اینو داده ک جواب گرفته باشه؟؟

تصویر
۸ پاسخ

اره من میدم خوبه بد نیست

دراصل هبچ چیزی واس کولیک اثرنداره تادورش بگذره

خوبه ولی کولیک دوره داره باید بگذره

اره من یه تایمی اینو دادم اوک بود

کولیک وااااقعا چیزی نیس که کاملا با دارو رفع شده فقططط باید دوره ش بگذره
من که دیوونه شدم باش

آب رو آتیش

خانما ناف بچم‌نیفتاده هنوزنگران شدم خشک شده ولی‌هنوز نیفتاده

عزیزم من پدیابست بش میدادم رفتم داروخونه اینو بم داد گف دوتاش یکیه

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی