۱۳ پاسخ

عزیزم جین هیچوقت از مد نمیفته

نه خیلی خوشگله هیچ وقت از مد نمیوفتع

منم میگم قدیمیه

شلوارش خوشگله

متاسفانه این مدل قدیمه

نازه که،بذار بمونه،خوشگله😍

تقریبا مثل لباس پارسال عید دخترمه البته امسالم جین خریدم برراش

تصویر

قدیمی و جدیدش رو نمیدونم ولی خوشکله
اگه بهش میاد نگه دار

جین هیچ وقت قدیمی نمیشه
فقط مدل ب مدل هست
ولی خود جین همیشه تو بورس هست

به نظرم خوشگله
چند گرفتی؟

چه نازه

خیلی قشنگه

اینم شلوارش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی
مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی
مامان جوجوخوشگله مامان جوجوخوشگله ۳ سالگی
مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی