۳ پاسخ

صداش تومغزم پلی شد

واییی خاطرات منو زنده کردی یه دورانی کشته مرده این آهنگ بودم الانم دیدم نوشتی صدای خواننده تو گوشم پلی شد

برا من دوران دبیرستان بود فک کنم
دانشجویی فقط اهنگای پاشایی🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی
من دوران کودکی تا کلاس اول دوم ابتدایی یادمه منو چندبار بردن دکتر که چرا چاق نمیشم با وجود اینکه کربوهیدرات می‌خوردم درحدبنز بشقاب بشقاب برنج سیب زمینی سرخ کرده الویه اصلا جای تعجب داشت چرا چاق نمی‌شدم دکتر بردن آزمایش دادم فکرمیکردین ا نگل دارم هیچ مشکلی نداشتم ولی خب چاق نمی‌شدم واین نعمت خیلی زیبا بامن بود تا دقیقا قبل ازدواج بعد ازدواج و عقد کند خورد به هیکل ام اصلا نمی‌دونم چرا رابطه ام نداشتم اون موقع بگم ازاون بود ولی داغون شدم چاق شدم که تیرویید داشتم اونم نه اونقدر زیاد داروایناخوردم ولی بازم این استعداد چاقی رومن موند ...یه بار رژیم گرفتم عالی وزن کم کردم مجدد ول کردم برگشتم وزنم دوباره کم کردم باردارشدم و دیگر ول کردم فقط خوردم خوردن برای من یه نعمت و تفریح می‌باشد الان با قد۱۶۷وزن ۷۶هستم ذره ایم پرهیز نمیکنم کاش اون استعداد دوران کودکیم بهم برمیگشت
#پوشک این بچه گریه می‌کنه کولیک داره هر دقیقه شکمش درد میکنه