ما میگیم انبه واسه گیلان
ازگیله من شمال ومازندران رفتم خیلی بود
ازگیل سمت ما داره
ازگیل😋😍
ما هم میگیم ازگیل
ازگیل، توی گلستان هست
ازگیل مال شماله
ازگیل هست شیراز درختش فراوونه
ازگیله مال مازندارن هستش
ازگیل
ولی نمیدونم مال کجلس
الان فصلشه خیلی خوشمزه اس درختشوداریم
ازگیله
ازگیله
فک کنم ازگیله
اینههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.