۱۵ پاسخ

ما میگیم انبه واسه گیلان

ازگیله من شمال ومازندران رفتم خیلی بود

ازگیل سمت ما داره

ازگیل😋😍

ما هم میگیم ازگیل

ازگیل، توی گلستان هست

ازگیل مال شماله

ازگیل هست شیراز درختش فراوونه

ازگیله مال مازندارن هستش

ازگیل
ولی نمیدونم مال کجلس

الان فصلشه خیلی خوشمزه اس درختشوداریم

ازگیله

ازگیله

فک کنم ازگیله

اینههه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری