منم همینجور بودم ۵ساعت شیر میخورد شیرمم زیاد بود دکتر گفت بچه اگه بیشتر از ۲۰دیقه خورد سیرنشد ینی شیرت سنگین نیس گشنشه منم بعد هربار شیرخودمو دادن شیرخشک میدم ک سیر بشه
شیرخشک
منم همینجورم خیلی میخوره شیرم دارم ولی بازم دهن میگردونه😵💫
پسر منم اولا که شیر نداشتم دائم سینه دهنش بود از یه ماهگی دیگه بهتر شد
نکنه شیر ندارین؟
چون سیر نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.