شیر من سه روز نیومد
بده قند خونش نیفته
الهی
منم سینم اصلا شیر نداشت بچه از بی شیری بجای جیش چند قطرع خون اومد از التش تا بعش شیشع دادم پریشب سینم تازه یکم شیر افتاده با قرص و پودر ولی بچه دیگه نمیگیره 😕
شیر خشک حتما بهش بده من بچه ام هلاک شد از گرسنگی به حرف مادرشوهر و مادرم گوش کردم میگفتند شیر خشک نده بچه سینه اتو نمیگیره ولی تا ۳ یا ۴ ماهگی بچه نمیفهمه
قرص شیرافزابخور مایعات وچایی زیاد بخور برای منم ۴ روز بعداومد بزار مک بزنه نیم ساعت بعد یکم شیرخشک بده ولی بزار مک بزنه کمک میکنه به اینکه زود بیاد
اگر بیمارستانید ک بگی خودشون شیر میدن .اگر خونه ای شیر خشک بده با قاشق تا عادت نکنه به شیشه. سینتم بده چون مک نرنه دیگ نمیخوره
عزیزم راه میوفته میتونی بدوشی
دمنوش رازیانه بخور
قرص لاکتاول بخور
قطره شیرافزا از داروخونه بگیر بریز تو آب یا چایی بخور
شیر کمکی بده ایرادی نداره که بچه اذیت میشه
مبارکااا باشه با شیر دوش بزن که به اصطلاح راه سینت باز شه
بسلامتی عزیزم مبارک باشه😍😍😍شیردوش بگیر یا کرایه کن تا شیرت راه بیفته.سینه تم ماساژ بده شاید راه افتاد.
شیر خشک بهش بده😕
ایجووونم به سلامتی.
خوب شیر تا ۵ روز اول ک راه نمیوفته آغوزه.
با شیردوش بدوش با قاشق یا قطره چکون بده بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.