۶ پاسخ

والا دیدم اونایی که یارانه نداشتن حتی کالابرگ بهشون تعلق گرفته

برنامه شمیم نصب کن مشخصات سرپرست بده اعتراض بزن ایرانی هستم
۳ روز بعد چک کن موجودیتو میدن

برو تو بله اونجا بهت کد میدن با اون خرید کن ما که از نظر مالی دهک ده حساب شدیم به ما میدن برو زودتر تا نسوخته داداش منم تعلق نمیگرفت من بهش گفتم رفت فروشگاه کوروش اونجا با بله براش ثبت نام کردن اما ۱۵ میلیون بود نصفش سوخته

سرپرست بره تو برنامه شمیم درخواست بده

دیگه این ماه اخر بود تموم شد

منم همین

سوال های مرتبط